Cărțile mele (46): REUNIUNEA ANUALĂ A CRONICILOR LITERARE

 Ovidiu PECICAN

 REUNIUNEA ANUALĂ A CRONICILOR LITERARE

 critică literară

 Cluj-Napoca, Ed. Limes, 2008

 coperta: Cristian CHEȘUȚ

 Prea multă morgă lasă loc şi prostiei cu monoclu, la papion, de ce ne-am erija în fantoşele preoţeşti ale unui cult care nu există? Prin sălile de lectură ale bibliotecilor publice, în edituri şi la mesele redacţionale altfel de citit se practică. Vă invit împreună cu toţi ceilalţi cititori în care nevoia de dreaptă judecare stă alături de spiritul ludic, să serviţi din platourile de faţă, să dansaţi pe ritmurile acestui jazz etnic, cu nuanţe ardeleneşti, şi să ne dăm întâlnire până la reuniunea anuală următoare.

Monica Delia Radu: http://existcitind.blogspot.ro/2012/08/reuniunea-anuala-cronicilor-literare.html

Published in: on 1 August 2012 at 3:21 pm  Comments (3)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2012/08/01/cartile-mele-47-reuniunea-anuala-a-cronicilor-literare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitări pentru încă o carte frumoasă!

  2. Dragă Codrina,

    Mulțumesc pentru felicitări. Cartea este însă din 2008. Postez și eu copertele când le găsesc gata scanate sau când îmi amintesc că nu erau încă pe blog, haha…

  3. Aha, imi era cunoscuta coperta! Si nu numai coperta. Cu atat mai mult nu-mi retrag felicitarile.


Lasă un răspuns

