CĂRȚILE MELE (50): EVUL MEDIU FICTIV

Evul Mediu fictivOvidiu PECICAN

EVUL MEDIU FICTIV
studii și eseuri de medievistică

București, Ed. Tracus Arte, 2012

coperta: Alexandru PECICAN (cu un detaliu din Hieronymus BOSCH)

Published in: on 20 Ianuarie 2013 at 11:10 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2013/01/20/cartile-mele-50-evul-mediu-fictiv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Uite o carte pe care am citit-o acum cateva zile si mi-a placut, mai ales capitolul cu ceangaii si cel despre Matia, cateva informatii care mi-au deschis niste piste de cercetare. Tineti-o tot asa!

  2. Felicitări și multă putere de muncă în continuare!

    • Dragă Livia,

      Mulțumesc pentru gândul bun și repetat din perioada pauzei de blog. Aștept semne când vii prin Cluj. Și aici.


Lasă un răspuns

