Ovidiu PECICAN în deschidere la Tudor CHIRILĂ

tudor chirila

Printre lansările sfârșitului de an s-a numărat și cea a cărții lui Tudor CHIRILĂ care și-a adunat postările de pe blogul propriu între copertele unui volum. Afluența de public de la Librăria Cărturești, ca și farmecul oaspetelui, direct și autentic în dialogul lui cu tânărul public, a făcut posibile și… miracole ocazionale. Absorbite de autor, câteva studente de-ale mele de la Litere nici nu m-au… observat – hahaha! – deși încăperea era destul de mare și de luminată, iar eu numai scund și suplu nu sunt.

Published in: on 11 Ianuarie 2013 at 3:06 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2013/01/11/4611/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. chiar amuzanta situatia:))) ce poate face un barbat bine…

    • O vreme am crezut că și eu aș putea fi unul…

  2. Domnule Horvat Marian, nu mai stiu nimic de romanul din care ati publicat un fragment in acest BLOG …
    L-ati editat? Ce s-a intimplat? Va asteptam cu noi realizari….si in ori ce caz doresc sa va citesc roanul…Cum facem?
    Cu admiratie Elena Sachse

    • romanul a apărut și ai primit răspunsul autorului în josul postării fragmentului din romanul următor. lansarea a fost un succes!

  3. In legatura cu ce ai scris mai sus, despre elevele tale…ma tot intreb daca pina in 2013 elevii , studentii, nu au invatat nici acasa, nici in scoala ce insemna RESPECTUL?
    Eu daca asi fi profesor, nu asi tolera niciodata asemena „neajunsuri”…

    • Ah, nu mă plângeam de lipsa de respect. Mă amuzam de îmbulzeala de la lansare. Cei care nu m-au zărit au întârziat, probabil, ajungând numai la împărțirea autografelor.


Lasă un răspuns

