SIMPOZION N. STEINHARDT: centenar. La Bistrița

Published in: on 15 Octombrie 2012 at 8:30 pm  Comments (10)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2012/10/15/simpozion-n-steinhardt-centenar-la-bistria/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Cine ma informeaza si pe mine ce s-a intamplat cu Ovidiu de a incremenit blogul lui?

    • Dragă Livia,

      Iertare de încremenirea anterioară. Sfârșitul anului e întotdeauna solicitant. Sper că tu și ai tăi sunteți bine. Un an minunat să aveți!

  2. Il asteptam cu rabdare…

  3. Craciun Fericit!

  4. Draga Ovidiu, abia aștept să deschizi din nou Blogul… Mă plictisesc îngozitor tot deschizând și închizând blogul in speranța că pot citi ceva interesant… Ha, ha, ha… AȘTEPT NERĂBDĂTOARE să se întâmple ceva… Pe când?

  5. Ovidiu… mi-am pierdut răbdarea… TE AȘTEPTAM!…
    Și îmi ziceam că am putere de convingere… cu tine se vede că nu prea am…
    Totuși, nu mă las… îți mai dau încă o săptămână libera… ha, ha, ha…

    Ești supărat pe „noi”? Dar chiar „noi” te iubim… Nu ai remarcat?

    • Ca să faci un blog ca o revistă e necesar nu doar să vrei, ci și să poți. Știe lumea la ce sunt bune vacanțele. Eu, de astă dată, duelez cu gripa sezonieră.

  6. În sfârșit… bine că te lupți numai cu gripa… de asta scapi… mai repede sau mai târziu…
    „BUN VENIT!”… în blogul tău…Te iubim.

    • Sunt gripe și gripe… Bine că le am pe amândouă, hahaha!

  7. FERICITULE!….


Lasă un răspuns

