BOKIA 2: Cap. 72. Vorbirea de-a gata

„- Îți place, nu-ți place, fă deosebirea: când io trăncăesc, tu amuțești. Nu e totuna, bre! Păi io și când zic că nu zic, zic ceva. Tu și când zici, nu prea zici, puștime… Mai dă-o-n fasole, în sânge și-n pesmet, fără oțet… Că am o vorbă, dar aia nu-i slovă! Și-am o ventuză, dar nu-i ruj de buză… Asta credeam că-i clar, altfel e-n zadar. Care-ai mișcat, te-am și pișcat. Voi confundați statul de drept cu mușcatul de piept și democrația cu gogomănia… Nu așa merge treaba, da-i tot degeaba… Vrei să mugi ceva, te-am pus pe șosea… Aicea vorbește numai cine-i pește! Poți să știi pe-oricine, nimeni nu-i ca mine. Poți să faci oricum, dacă n-ai săpun… Oricât te-ai spăla, pute gura ta (nu și a mea, mânca-ți-aș gura!). Eu credeam că zic, dar mă ia cu frig. Eu voiam să spun, dar la ce bun?! Dați și voi un ban să mai bem ceva, c-ar mânca și gura mea. Vrei să știi ceva? Dă-mi-o pe mă-ta! Vrei să îți arat? Numai mort de beat. Vremurile-s grele, troznesc din măsele. Oamenii e răi, vai de ochii tăi… Care ai mișcat? Vezi că te-am faultat! Care ai foșnit? Ce, ești aiurit?!… Lasă-mă în pace, c-o ciorbă de potroace. Dă și un vin bun, ca să nu te spun… Te doare în talpă? Ține-o p-aia dreaptă. Te doare în cur? Și te mai dai dur!… Lopătează bine, fii deștept, vecine! Nu te-uita la mine, uite cine vine. Să nu te dea dura, să-ți închidă gura. Să nu te dea-n spate, să n-ai nici de lapte! Asta nu e joacă, vezi c-o iei la moacă…”

(va urma, va veni)

Published in: on 20 Iulie 2012 at 1:59 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2012/07/20/bokia-2-cap-72-vorbirea-de-a-gata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

