BOKIA 2: Cap. 71. Într-o curticică…

Într-o poieniță cât o piuliță o vulpiță mânca o alviță… Ce frumos ar putea curge mai departe această poveste sexi!… Dar nu facem fabule aici, ci ne ocupăm de molcoma și confuza realitate cotidiană a sacrului și fantasticului. De Bokia, care va să zică.

Deci: într-o curticică penibil de mică, Moș Suspendache le glăsuia deștept fiilor străzii adunați în jurul lui până să se facă ora trei și să înceapă cocoanele grase să mute picioarele unul înaintea altuia pe străduța nasoală de margine bokiotă, semn că începea să fie rost de cerșeală… „– Ascultați, fiii mei, ce vă zice mandea, care v-a fost baci până la adânci tinerețe, eu având acum (o demonstrez și cu bolentinu, dacă nu mă crede careva!) abia puțin peste douăzeci și cinci de ani și nici pe departe șaizeci, cum crede lumea-n cartier… Am fost și io cineva la viața mea, fire-aș de n-aș mai fi fost, că după ce termini banii și poterea, totu-i trist și cam nasol de fără rost… V-o spun pă aia bună, că n-am mâncat parcă de-o lună. N-am vreme de cioace, ci vă fac un hatâr, scobi-v-aș prin… buzunare, să-mi iau ceva de mâncare…” „– Nea Suspendache, nu pricep nimic dar mor după cum le zici, e la marele fix!”, se găsi trăncănind un glumeț pișărcos, plin de scrofule pe creier, altfel băiat semeț și de viitor. „– Dar ce-i de priceput, măi, că n-am zis încă nimic?! Asta era introducerea făcută cu stil, ce mama mă-sii de pistil?! Ai și tu ca șmenăreii ăștia, un pic de răbdare, că nu se-anunță nicio ninsoare…” „– Păi nu, că io-am zis fincă-mi place!…

(vine și urmarea)

Published in: on 18 Iulie 2012 at 9:53 am  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2012/07/18/bokia-2-cap-71-intr-o-curticica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

