O AVENTURĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pe tărâmul livid și uscat

Eram eu și încă-un bărbat

Acoperiți amândoi de sudoare

Lumina soarelui era mare

Vipia se-ntinsese în grabă

Și-acum ataca inima mea slabă

Celălalt lupta și el cum putea

Simțind că golul și-n el creștea

Eram tăcuți amândoi

Și-n zare dospeau plantații de foi

Acoperite cu un scris oarecare

Opera aceea creștea fără-ncetare

M-aș fi aplecat după o piatră

Dar mă temeam, așa, dintr-o dată

Să nu mi se usuce cerneala toată

Veneau ideile una după alta

Celălalt își ascuțea deja unealta

Pregătit să le-mpungă. Doar eu eram gata.

Published in: on 11 Iulie 2012 at 9:35 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2012/07/11/o-aventura/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

