Vernisaj de expoziţie şi debut: personala lui Lorand KOMIVES

 Galeriile de Artă Diverta

 vă invită

 la vernisajul expoziţiei personale a plasticianului adolescent

 LORAND KOMIVES

 Autoportret în fascinaţia personajului

 Evenimentul va avea loc în ziua de

 4 iulie 2011 orele 13

 În deschidere va vorbi

 Ovidiu PECICAN

Candoare, prospeţime, bucuria cromaticii şi a formelor într-o atmosferă agreabilă

Nu rataţi! 

Published in: on 1 Iulie 2011 at 9:12 am  Comments (2)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2011/07/01/vernisaj-de-expozitie-si-debut-personala-lui-lorand-komives/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Citind acest anunț, mă întrebam: Oare Ovidiu chiar la toate se pricepe? Și, răscolindu-mi în memorie, am găsit și un răspuns: Mda, la foarte multe se pricepe, și asta pentru că s-a născut artist și s-a format ca om de știință.

  2. Dragă Livia,

    Sunt, în linii mari, un om ca mulți alții, să fim serioși (știi și tu asta). Ăla care știa cam totul a fost împușcat în 25 decembrie 1989. Mai cunosc câțiva, dintre cei care cunosc totul și, pe chestia asta, vorbesc mereu numai despre cât de grozavi sunt ei. Sper să își continue performanțele sănătoși, fără pericolul de a fi împușcați.
    Sincer, educația europeană luată în serios înseamnă, în câmpul umanisticii, să pricepi un pic din destul de multe arte liberale. Altminteri, ai văzut și tu – chiar pe blogul ăsta – că mai e câte cineva care mă socotește superficial, nepregătit, arogant etc.
    Îmi face plăcere să vorbesc pe la câte o expoziție, dar nu o fac niciodată ca „expert”. La tânărul Lorand merg în calitate de prieten al tatălui, cel care a asigurat concepția grafică a volumului meu de debut în materie de povești (cel despre Matiaș Corvin).
    Mă bucur însă mereu să primesc câte o veste de la tine.


Lasă un răspuns

