Cărţile mele (35): REGIONALISM ROMÂNESC

REGIONALISM ROMÂNESC.

ORGANIZARE PRESTATALĂ ȘI STAT LA NORDUL DUNĂRII ÎN PERIOADA MEDIEVALĂ ȘI MODERNĂ

studii istorice

Bucureşti, Ed. Curtea Veche, 2009, 390 p.

coperta: Griffon & Swans

http://www.curteaveche.ro/Regionalism_romanesc_Organizare_prestatala_si_stat_la_nordul_Dunarii_in_perioada_medievala_si_moderna-3-794

http://webcache.googleusercontent.com/search?hl=ro&q=cache:Q_gmbUHqSJIJ:http://www.ziuadecj.ro/eveniment/clujenii-din-topurile-librariilor–16895.html+ovidiu+pecican&ct=clnk

Published in: on 31 Ianuarie 2011 at 12:01 am  Comments (2)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://ovidiupecican.wordpress.com/2011/01/31/cartile-mele-regionalism-romanesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitări pentru cărți! Sunt sigură că fiecare este deosebit de interesantă pe domeniul ei, dar aceasta chiar îmi stârnește o mare curiozitate și nerăbdarea de a o răsfoi (citi).

  2. Dragă Livia, volumul acesta este versiunea reelaborată a mai vechii cărți ORIGINILE REGIONALISMULUI ROMÂNESC, apărută în 2003. Dacă îți amintești, prin 2000, pe când eram redactor la revista PROVINCIA, eu și colegii mei de la revistă am fost în centrul unui mare scandal care pretindea că ne-am vândut ungurilor etc., că vrem să rupem țara (și alte prostii securiste). În consecință am început să adun probe că trecutul prestatal și regional – din perioada medievală și modernă – al zonelor din actuala Românie dezvăluie procese lungi de agregare, developări identitare regionale și specificități culturale. În prezent pregătesc o nouă ediție, amplificată, fiindcă nu socotesc niciuna dintre cărțile publicate definitivă atâta timp cât mai pot lucra și sunt în viață. Din păcate, Ed. Curtea Veche m-a onorat cu exemplare de autor puține, pe care le-am epuizat, dăruindu-le, încă de la apariție. Poate vei găsi cartea pe unul dintre siturile internet, librării, anticariate sau editură; eventual chiar cu preț redus, ceea ce n-ar fi rău deloc. Mulțumesc însă pentru interes și încurajări.


Lasă un răspuns

